Facebook Pixel Activerend lesgeven met filosofische vraagtechnieken en werkvormen - Hogeschool Gent
Foto Activerend lesgeven met filosofische vraagtechnieken en werkvormen

Activerend lesgeven met filosofische vraagtechnieken en werkvormen.

A

Activerend lesgeven met filosofische vraagtechnieken en werkvormen.

Lesgeven en vragen stellen horen onlosmakelijk samen. Maar leidt elke vraag tot beter leren? We gaan praktijkgericht aan de slag met filosofische vraagtechnieken en werkvormen die de leer- en denkvaardigheden van leerlingen stimuleren.

Inzichten uit recent wetenschappelijk onderzoek rond de effecten van vraaggericht werken op leerprestaties en welbevinden ondersteunen de oefeningen. Want als leerkracht stel je veel vragen: maar in welke mate zijn ze doeltreffend en nodigen ze leerlingen écht uit tot nadenken?

Data

op aanvraag

Doelgroep

leerkrachten LO en secundair

Maximaal aantal deelnemers

20

Kostprijs

vraag vrijblijvend je offerte aan

Locatie

bij jou ter plaatse of bij HOGENT

Contact

papatya.dalkiran
@hogent.be