Faculteit Mens en Welzijn

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 20 01
  fmw@hogent.be

Faculteit Natuur en Techniek

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270 (voetgangers, openbaar vervoer)
9000 Gent
  +32 (0)9 243 27 00
  fnt@hogent.be

Faculteit Bedrijf en Organisatie

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 22 00
  fbo@hogent.be

School of Arts

Campus Bijloke
J. Kluyskensstraat 2
9000 Gent
  +32 (0)9 267 01 00
  www.hogent.be/arts
  schoolofarts@hogent.be

HOE INSCHRIJVEN?

Afbeelding Hoe inschrijven?

Wanneer kan je inschrijven voor accountancy-fiscaliteit in afstandsleren?

Wie in september 2018 wil starten, kan inschrijven vanaf 30 juni 2018. Het academiejaar start in de laatste week van september.

Afspraak met de studietrajectbegeleider

Heb je toch nog vragen? Wil je advies bij het samenstellen van je studietraject? Boek een online afspraak met de studietrajectbegeleider van de opleiding via de afsprakentool.

Tijdens dit gesprek bespreken we jouw traject en beantwoorden we graag al je bijkomende vragen. Je kan, indien je wenst, aansluitend inschrijven.

Welke documenten breng je mee?

Gelieve je alvast te registreren via webreg.hogent.be als je nooit eerder aan de HoGent gestudeerd hebt. Je moet volgende documenten voor inschrijving meebrengen:

  • Identiteitskaart
  • Diploma secundair onderwijs
  • Diploma hoger onderwijs (indien diploma behaald)
  • Bewijs dat je werkt of werkzoekend bent (attest van de werkgever OF een loonfiche OF een bewijs van inschrijving bij de VDAB…)
  • Bij facturatie aan derden: een bestelbon van de werkgever (indien het studiegeld van de opleiding aan de werkgever moet worden gefactureerd).

Inschrijvingsgeld

Het inschrijvingsgeld bestaat uit een vast gedeelte + een bedrag per opgenomen studiepunt. Voor het academiejaar 2018-2019 betaalt een student 238,30 euro (vast bedrag) plus 11,44 euro per ingeschreven studiepunt. Je ontvangt een factuur met de post.

Het studiemateriaal (cursussen en/of handboeken) is hierbij niet inbegrepen en betaal je later in de cursusshop of in de boekhandel.

 
Infosessies

Vooraleer je inschrijft, vragen we je om een infosessie te volgen in gebouw B op onze campus Schoonmeersen. Komende infosessies:
Za 1 sept 2018 van 11.30 tot 13 uur
Di 18 sept 2018 van 18.30 tot 20 uur

Tijdens de infosessie krijg je meer uitleg over de praktische werking van het afstandsleren, het betaald educatief verlof en hoe je online kan inschrijven.

Inschrijven