Faculteit Mens en Welzijn

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 26 29
  fmw@hogent.be

Faculteit Natuur en Techniek

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270 (voetgangers, openbaar vervoer)
9000 Gent
  +32 (0)9 243 27 00
  fnt@hogent.be

Faculteit Bedrijf en Organisatie

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 22 00
  fbo@hogent.be

School of Arts

Campus Bijloke
J. Kluyskensstraat 2
9000 Gent
  +32 (0)9 267 01 00
  www.hogent.be/arts
  schoolofarts@hogent.be

HOE INSCHRIJVEN?

Afbeelding Hoe inschrijven?
Wanneer kan je inschrijven voor toegepaste fiscaliteit in afstandsleren?

Wie in september 2018 wil starten, kan inschrijven vanaf 30 juni 2018. Het academiejaar start in de laatste week van september.

Informatie over de opleiding

Op het infomoment kan je terecht met al je vragen aan de infostand van de opleiding toegepaste fiscaliteit.

Inschrijven

Stuur een mail naar de studietrajectbegeleider om informatie te ontvangen voor je inschrijving. Vermeld wanneer je bent afgestudeerd en welke opleiding je hebt gevolgd.

Ben je afgestudeerd aan een andere instelling dan HoGent? Registreer je dan daarnaast ook nu al via webreg.hogent.be!

Onthaalevent

Op dinsdag 18 september is er een onthaalevent voor toegepaste fiscaliteit waar je praktische en nuttige informatie ontvangt. De coördinator, Isabelle Goethals, nodigt nieuwe studenten van harte uit om deze avond niet te missen!

Afspraak met de studietrajectbegeleider

Heb je toch nog vragen? Wil je advies bij het samenstellen van je studietraject? Boek een online afspraak met de studietrajectbegeleider van de opleiding via de afsprakentool.

Tijdens dit gesprek bespreken we jouw traject en beantwoorden we graag al je bijkomende vragen. Je kan, indien je wenst, aansluitend inschrijven.

Welke documenten zijn vereist voor een inschrijving?
  • Diploma hoger onderwijs
  • Bewijs dat je werkt of werkzoekend bent (attest van de werkgever OF een loonfiche OF een bewijs van inschrijving bij de VDAB…)
  • Bij facturatie aan derden: een bestelbon van de werkgever met vermelding van naam student, gevolgde opleiding en academiejaar (indien het studiegeld van de opleiding aan de werkgever moet worden gefactureerd).
Inschrijvingsgeld

Het inschrijvingsgeld bestaat uit een vast gedeelte + een bedrag per opgenomen studiepunt. Voor het academiejaar 2018-2019 betaalt een student 238,30 euro (vast bedrag) plus 11,40 euro per ingeschreven studiepunt. Je ontvangt een factuur met de post. Meer informatie over het studiegeld voor deze opleiding, vind je in de brochure.

Je kan voor deze opleiding gebruikmaken van de KMO-portefeuille.

Het studiemateriaal (cursussen en/of handboeken) is hierbij niet inbegrepen en betaal je later in de cursusshop of in de boekhandel.