Faculteit Mens en Welzijn

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 26 29
  fmw@hogent.be

Faculteit Natuur en Techniek

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270 (voetgangers, openbaar vervoer)
9000 Gent
  +32 (0)9 243 27 00
  fnt@hogent.be

Faculteit Bedrijf en Organisatie

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 22 00
  fbo@hogent.be

School of Arts

Campus Bijloke
J. Kluyskensstraat 2
9000 Gent
  +32 (0)9 267 01 00
  www.hogent.be/arts
  schoolofarts@hogent.be

CHEVERTON, PETER. Global account management : a complete action kit of tools and techniques for managing key global customers. London ; Philadelphia : Kogan Page, c2008.

HENNESSEY, HUBERT D. and JEANNET, JEAN-PIERRE. Global account management : creating value. Chichester : John Wiley & Sons, c2003.

JOBBER, DAVID en LANCASTER, GEOFF. Verkoop en verkoopmanagement. 6de ed. Amsterdam : Pearson Education, c2009.

KUIPER, GABRIËLLE. Basisboek eventmanagement : van concept naar realisatie. Bussum : Coutinho, 2008.

MILLER, ROBER B.; HEIMAN, STEPHEN E. and TULEJA, TAD. The new succesful large account management : how to hold on to your most important customers and turn them into long-term assets. 3rd ed. London : Kogan Page, 2010.

MUYS, WIM. Richtlijnen voor praktisch account management : achtergronden & uitvoering. s.l. : Kluwer, 2003.

PIERCE, AILEEN. Principles and practice of group accounts : a European perspective. London : Thomson learning, 2003.

RITTGER, B.; MUYS, W.; NUHAAN, L. en DE ROOS, H.J. Account management : Het beste uit Praktijkboek Sales. [s.l.] : Kluwer, 2002.

VERBEKE, WILLEM. Het verkopen van kennis : over het belang van kennishabitats, kennisbrokering en het ontwikkelen van wijsheid. [Amsterdam] : Pearson, 2005.

VERBEKE, WILLEM. Succesvol shapen van key accounts. Amsterdam : Pearson Education Benelux, 2003.

VERRA, G.J. Account management : filosofie, instrumenten en implementatie. Deventer : Kluwer bedrijfswetenschappen, 1994.

Terug naar Marketingprojectbronnen