Faculteit Mens en Welzijn

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 20 01
  fmw@hogent.be

Faculteit Natuur en Techniek

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270 (voetgangers, openbaar vervoer)
9000 Gent
  +32 (0)9 243 27 00
  fnt@hogent.be

Faculteit Bedrijf en Organisatie

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 22 00
  fbo@hogent.be

School of Arts

Campus Bijloke
J. Kluyskensstraat 2
9000 Gent
  +32 (0)9 267 01 00
  www.hogent.be/arts
  schoolofarts@hogent.be

 

ADAMSON, ALLEN P. Brandsimple : how the best brands keep it simple and succeed. 1st ed. New York : Palgrave Macmillan, 2006.

BOTTELBERGHS, INGRID. Consumensjes : over kinderen, reclame en communicatie. Leuven : LannooCampus, 2007.

CAPPO, JOE. The future of advertising : New Media, New Clients, New Customers in the Post-Television Age. Chicago : McGraw-Hill, 2003.

DEELSTRA, KEESJAN. Handboek zoekmachinemarketing : over natuurlijke zoekmachineoptimalisatie en adverteren. 2de geact. dr. Culemborg : Van Duuren Media, 2010.

DEN BOON, ARIE. Media en reclame. 4de druk Groningen : Stenfert Kroese, 2003.

DU PLESSIS, ERIK. Reclame en ons brein. Alphen aan den Rijn : Samsom, 2001.

DU PLESSIS, ERIK. The advertised mind : ground-breaking insights into how our brains respond to advertising. London [etc.] : MillwardBrown [etc.], 2005.

EVRARD, JEAN JACQUES. What if? Insights into brand trends and the birth of new target sectors. Brussel : P4B ; Passion4Brands editions, 2002.

FRANZEN, GIEP m.m.v. Cindy Goessens, Mary Hoogerbrugge, Cees Kappert, Reint Jan Schuring en Marnix Vogel. Merken & Reclame : hoe reclame-effectiviteit brand equity beïnvloedt. Alphen aan den Rijn : Samsom, 2000.

HIMPE, TOM en COLLIN, WILL. Advertising is dead, long live advertising! : Nederlandstalige editie: ruim 200 alternatieve reclamecampagnes die nog wel werken. Nederlandse ed. Amsterdam; Tielt : Bispulishers; Lannoo, 2006.

JAFFE, JOSEPH. Life after the 30-second spot : energize your brand with a bold mix of alternatives to traditional advertising. Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2005.

KOOPMANS, FONS. De kracht van verpakking : wat is de beste verpakking voor mijn merk en hoe creëer ik die? Deventer : Kluwer, 2001.

RUYSSCHAERT, STEFAN en HEYLENS, L. Reclame, promotie en BTW Optimalisering van het marketingbudget. Antwerpen-Apeldoorn : Maklu, 2005.

STICHELBAUT, JEAN-MICHEL [et al.]. PUB AGENCY BOOK 2010. Mechelen : Wolters Kluwer, 2010.

SUTHERLAND, MAX. Reclamewerking ontrafeld : wat werkt, wat niet werkt en waarom. Deventer : Kluwer, 2001.

THOBOKHOLT, BERT. Copy & concept : prikkels voor reclamemakers. Leuven : LannooCampus, 2008.

VAN DER STIGHELEN, GUILLAUME. Maak van je merk een held. Roeselare : Roularta, 2008.

VAN PUTTEN, KATJA; BLANQUAERT, LIEVE en FÉ. Fé.losofie : een andere kijk op reclame. Breda : De Geus, 2003.

VANSPAUWEN, BRUNO. De reclamejongens : over verleiding in reclame, media en politiek. Leuven : Uitgeverij Van Halewyck, 2003.

VANSPAUWEN, BRUNO. Waarom reclame niet werkt. Tielt : Lannoo, 2001.

VLIEGEN, ARMAND. Grensoverschrijdende reclame maken : een vak apart. Lanaken : Grensland Media, 2003.

ZYMAN, SERGIO. The end of advertising as we know it. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2002.

Terug naar Marketingprojectbronnen