Faculteit Mens en Welzijn

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 26 29
  fmw@hogent.be

Faculteit Natuur en Techniek

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270 (voetgangers, openbaar vervoer)
9000 Gent
  +32 (0)9 243 27 00
  fnt@hogent.be

Faculteit Bedrijf en Organisatie

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 22 00
  fbo@hogent.be

School of Arts

Campus Bijloke
J. Kluyskensstraat 2
9000 Gent
  +32 (0)9 267 01 00
  www.hogent.be/arts
  schoolofarts@hogent.be

ACE, CATHY. Effective Promotional Planning for e-Business. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2002.

CATALANO, FRANK en SMITH, BUD. Internet Marketing for dummies. Hoboken, NJ : Wiley Publishing, 2001.

CHAFFEY, DAVE. E-business en e-commerce : een managementperspectief. 3e ed. Amsterdam : Pearson Education Benelux, 2008.

CHESHER, MICHAEL en KAURA, RUKESH. E-commerce en zakelijke communicatie. Bedrijfsstrategieën voor elektronisch zakendoen; vert. door Frans van Delft. Schoonhoven : Academic Service, 2000. (VETO)

COCORAN, IAN. The art of digital branding. New York : Allworth Press, c2007.

COMM, JOEL. Twitter power : how to dominate your market one tweet at a time. Hoboken, NJ : John Wiley, c2009.

CURRIE, WENDY L. Value creation from e-business models. Amsterdam : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2004.

DILLMAN, DON. Mail and internet surveys : the tailored design method. 2nd ed. New York [etc.] : John Wiley, 2000.

EVANS, PHILIP en WURSTER THOMAS S. De nieuwe economie: Blown to bits : hoe de nieuwe informatie-economie bedrijfsstrategieën fundamenteel verandert. Amsterdam ; Antwerpen : Uitgeverij Business Contact, 2000.

GODIN, SETH. Gehaktballen met slagroom. Utrecht : A.W. Bruna, 2009.

HANSON, WARD A., KALYANAM, KIRTHI en MASON, THOMSON. Internet Marketing & e-commerce. 2007. (SCHOONMEERSEN)

HUMMEL, RIEN. Marketing met ICT. 5e druk. Schoonhoven : Academic Service, 2003.

JELASSI, TAWFIK and ENDERS, ALBRECHT. Strategies for e-business : creating value through electronic and mobile commerce; concepts and cases. Harlow [etc.] : Prentice Hall, 2005.

LAUDON, KENNETH and LAUDON JANE P. Management Information Systems : managing the digital firm. 8th international edition. Upper Sadle River, NJ : Pearson Education, 2004.

MATTHEWSON, J.A. E-Business : a jargon-free practical guide. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2002.

MCLEOD, RAYMOND jr en SCHELL, GEORGE. Management Information Systems. 9th International Edition. Upper Sadle River, NJ : Pearson Education, 2004.

POYNTER, RAY. The handbook of online and social media research : tools and techniques for market researchers. New York : Wiley, 2010.

RUST, ROLAND T., KANNAN, P.K. en ARMONK, M.E. E-Service : new directions in theory and practice. Sharpe, 2002. (SCHOONMEERSEN)

SCHEER, EELCO. Marketing met interactieve media. 2e dr. [s.l.] : Pearson Education Benelux, 2004.

SLOTEMA, R.W., DE LEER, P.M. en KELLER, W.J. E-commerce : de architectuur achter de webwinkel. Den Haag : ten Hagen & Stam, 2001. (BEST)

SMITS, GEERT-JAN en STEINS BISSCHOP, JOOST. De Internet scorecard : verbeter je online resultaten. Amsterdam : Pearson Education Benelux, 2007.

TIMMERS, PAUL. Electronic commerce : strategies and models for business-to-business trading. Chichester : Wiley, 2000.

WALRAVE, MICHEL. E-Marketing & privacy : zo geclickt?. Diegem : Kluwer, 2001.

WALRAVE, MICHEL. Met uw permissie : e-mailmarketing en de opt-in regel. Antwerpen : De Boeck, 2004.

WEBER, LARRY. Marketing to the social web : how digital customer communities build your business. 2nd ed. Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, c2009.

Vakorganisatie

IAB

Terug naar Marketingprojectbronnen