Faculteit Mens en Welzijn

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 20 01
  fmw@hogent.be

Faculteit Natuur en Techniek

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270 (voetgangers, openbaar vervoer)
9000 Gent
  +32 (0)9 243 27 00
  fnt@hogent.be

Faculteit Bedrijf en Organisatie

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 22 00
  fbo@hogent.be

School of Arts

Campus Bijloke
J. Kluyskensstraat 2
9000 Gent
  +32 (0)9 267 01 00
  www.hogent.be/arts
  schoolofarts@hogent.be

BASKIN, JONATHAN SALEM. Branding only works on cattle : the new way to get known (and drive your competitors crazy). Chichester : John Wiley, 2009.

BOER, R. Brand design. Pearson Education, 2004.

CATTOIR, T. Het KernMerk. Tielt : Lannoo, 2004.

COCORAN, IAN. The art of digital branding. New York : Allworth Press, c2007.

DENYS, JAN. Uw werk, uw merk : employer brands van de grootste bedrijven in België. Leuven : Lannoo, 2010. (SCHOONMEERSEN)

FRANZEN, G. en BOUWMAN, M., De mentale wereld van merken. Kluwer, 1999.

FUNCKE, JORIS. Merkwerken : living the brand in de praktijk. [s.l.] : Pearson Education Benelux, 2005.

HATCH, MARY JO and SCHULTZ, MAJKEN. Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding. Foreword by Wally Olins. 1st ed. San Francisco : Jossey-Bass, c2008.

KAPFERER, JEAN-NOËL. The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term. 4th ed. London ; Sterling, VA : Kogan Page, c2010.

KELLER, KEVIN LANE, APERIA, TONY and GEORGSON, MATS. Strategic brand management : a European perspective. Harlow, England ; New York : Prentice Hall Financial Times, 2008.

KUMAR, NIRMALYA and STEENKAMP, JAN-BENEDICT E. M. Private label strategy : how to meet the store brand challenge. Boston, MA : Harvard Business School Press, 2006.

LINDSTROM, MARTIN. Brand sense : How to build powerful brands through touch, taste, smell, sight & sound. Foreword by Philip Kotler. London : Kogan Page, 2005.

MOERS, PAUL. New... private brands! : De rijzende ster van de huismerken. Amsterdam : Kluwer, 2005.

OLINS, WALLY. The brand handbook. London : Thames and Hudson, 2008.

PRINGLE, HAMISH and FIELD, PETER. Brand immortality : how brands can live long and prosper. London ; Philadelphia : Kogan Page, 2008.

STOX, GEERT. De ware aard van de marketeer : waarom niet alleen de sterkste merken overwinnen. Tielt : Lannoo, 2009.

VAN DER STIGHELEN, GUILLAUME. Maak van je merk een held. Roeselare : Roularta, 2008.

VAN KRALINGEN, R., Superbrands. Samson, 1999.

VAN KRALINGEN, ROLAND. Make dust or eat dust : Marktleiders creëren in een tijdperk van hyperconcurrentie. Benelux : Pearson Education, 2006.

Terug naar Marketingprojectbronnen