Faculteit Mens en Welzijn

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 20 01
  fmw@hogent.be

Faculteit Natuur en Techniek

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270 (voetgangers, openbaar vervoer)
9000 Gent
  +32 (0)9 243 27 00
  fnt@hogent.be

Faculteit Bedrijf en Organisatie

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 22 00
  fbo@hogent.be

School of Arts

Campus Bijloke
J. Kluyskensstraat 2
9000 Gent
  +32 (0)9 267 01 00
  www.hogent.be/arts
  schoolofarts@hogent.be

 

ANDREASEN, A. en KOTLER, PH., Marketing for NonProfit Organizations. Prentice Hall, 2002.

BURGERS, JOS. No budget marketing : het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten. Den Haag : Sdu, 2007.

BUURMA, H., Marketing van overheidsbeleid. Utrecht : Lemma, 2001.

COECKELBERGH, DIRK, VANKEIRSBILCK, MARC en VAN MERRIS, PHILIPPE. Alternatieve fundraising-en financieringstechnieken voor non-profitorganisaties : juridische, fiscale en managementsaspecten. Gent : Mys en Breesch, 1995. (SOAG)

DE BOER, JANNY. Marketing voor non-profitorganisaties : oog voor de doelgroep. Houten : Bohn Stafleu Van Loghum, 2010. (VESA)

DE BOER, JANNY. Oog voor de doelgroep : marketing voor welzijns- en andere non-profitorganisaties. 3de herz. dr. Houten : Bohn Stafleu Van Loghum, 1996. (SOAG, SCHOONMEERSEN)

HENDRIKX, WILLEM. Handboek intranet : een praktische gids voor overheid, non-profit en bedrijfsleven. Den Haag : Sdu Uitgevers, 2004. (BEST)

MAHIEU, PAUL. Marketing voor vorming : een handboek voor profit en non-profit organisaties. Leuven : Garant, 1991. (SOAG, VETO)

POLL, J.E. Marketing en non-profit een contradictie? Deventer : Kluwer 1993. (SCHOONMEERSEN)

SHEEHAN, ROBERT M. Mission impact : breakthrough strategies for nonprofits. West Sussex : John Wiley & Sons, 2010. (SCHOONMEERSEN)

SMITH, BUCKLIN & ASSOCIATES; ROBERT H. WILBUR (ed.). The complete guide to nonprofit management. 2nd ed. New York : John Wiley & Sons, 2000. (SCHOONMEERSEN)

VAN DER WESTEN, HANS. Handboek sponsoring en fondsenwerving : voor non-profit organisaties. Zutphen : Walburg Pers, 2010. (BEST)

VAN ZOEST, CEES. Strategische beleidsvoering voor non-profitorganisaties. 4de dr. Baarn : H.Nelissen, 2003. (VESA)

WYMER, WALTER W. and SAMU, SRIDBAR (eds.). Nonprofit and business sector collaboration : social enterprises, cause-related marketing, sponsorships, and other corporate-nonprofit dealings. New York : Best Business Books, 2003. (SCHOONMEERSEN)

Terug naar Marketingprojectbronnen