Faculteit Mens en Welzijn

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 26 29
  fmw@hogent.be

Faculteit Natuur en Techniek

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270 (voetgangers, openbaar vervoer)
9000 Gent
  +32 (0)9 243 27 00
  fnt@hogent.be

Faculteit Bedrijf en Organisatie

Campus Schoonmeersen
Valentin Vaerwyckweg 1 (auto, post)
Voskenslaan 270
9000 Gent
  +32 (0)9 243 22 00
  fbo@hogent.be

School of Arts

Campus Bijloke
J. Kluyskensstraat 2
9000 Gent
  +32 (0)9 267 01 00
  www.hogent.be/arts
  schoolofarts@hogent.be

ANDERSON, CHRIS. The long tail : why the future of business is selling less of more. 1st ed. New York : Hyperion, c2009.

COCORAN, IAN. The art of digital branding. New York : Allworth Press, c2007.

FRAMBACH, RUUD en NIJSSEN, EDWIN. Marketingstrategie : de theorie in praktijk gebracht: hoe effectief kiezen voor superieure klantwaarde? 3e druk. Groningen : Stenfert Kroese, 2005.

HEUDE, RÉMI PIERRE. Guide de la communication pour l'entreprise. Paris : Maxima, 2005. (VETO)

HOOLEY, G.J., SAUNDERS, J.A. en PIERCY, N.F. Marketing Strategy and Competitive Positioning. Prentice Hall, 2004.

KOTLER, PHILIP. Philip Kotler's FAQs over marketing. Schiedam : Scriptum, 2005.

KUMAR, NIRMALYA. Marketing as strategy : understanding the CEO's Agenda for Driving Growth and Innovation. Boston : Harvard Business School Press, 2004.

MYERS, J.H. Segmentation & positioning for Strategic Marketing Decisions. South-Western Educational Pub, 1996.

RIES, A. en TROUT, J. Positioning : the battle for your mind. McGraw-Hill, 2000.

RIETVELD, GERCO J. Inkoop, een nieuw paradigma. Den Haag : Sdu Uitgevers, 2009.

VAN MENS, MICHIEL. Operationele marketing : het 7-stappenplan voor marktbewerking. S.l. : Pearson Education Benelux, 2004.

WEINSTEIN, A., Market segmentation: using demographics, psychographics, and other niche marketing techniques to predict and model customer behaviour. Probus Pub, 1994.

 

Terug naar Marketingprojectbronnen