Foto Hoe feedback het verschil maakt in het hoger onderwijs.

Feedback? Graag!

F

Feedback? Graag!

Wat als feedback niet het sluitstuk, maar het vertrekpunt van leren wordt? In een nieuwe podcastaflevering van de reeks rond kwaliteitsvol evalueren, duiken EhB en HOGENT in de kracht van feedback als motor voor leren in het hoger onderwijs.

Aan het woord zijn studenten, bevlogen lesgevers en onderwijsontwikkelaars, én de Nederlandse onderwijsexperts Dominique Sluijsmans en René Kneyber van Toetsrevolutie. Samen verkennen ze hoe je feedback kunt inzetten als een geïntegreerd deel van je onderwijspraktijk, hoe je een echte feedbackdialoog op gang brengt en welke technieken daarbij ondersteunend kunnen werken.

De aflevering biedt inspirerende verhalen en concrete handvatten voor elke docent die feedback niet langer als een verplicht nummertje, maar als een kans tot groei wil zien.

 

 

Meer weten?

Vond je deze podcast interessant? Beluister dan zeker ook de twee andere inspirerende hogeronderwijsverhalen

 

Over de experten

 

Deze podcast werd gerealiseerd door een team onderwijsontwikkelaars (Liesbeth Mets van EhB, Sara Van Damme en Liesbet Gevaert van HOGENT) met steun van het Alliantiefonds EhB-HOGENT. 

stuur een e-mail