In het voorjaar van 2024 organiseert het postgraduaat digitale marketing opnieuw een studiereis Digital Innovation naar The City by The Bay, San Francisco en Silicon Valley. Na de fantastische editie van vorig jaar wordt dit opnieuw een niet te missen beleving voor elke creatieve ondernemer met een passie voor nieuwe technologieën.
20 marketeers en creatieve ondernemers met een HOGENT diploma of collega's en business partners uit ons of jullie netwerk krijgen de unieke kans om vanop de eerste rij digital trends en strategische visies op de toekomst te ontdekken.
Wat kan je verwachten?
Je legt connecties met relevante sprekers en bedrijven, waaronder Belgische succesverhalen in de US. Bovendien krijg je een blik achter de schermen bij pioniers en innovatieve start ups. Je zal ook je persoonlijke beleving en denkpistes naar implementaties voor je eigen businessverhaal kunnen delen met je reisgenoten die allemaal bevlogen marketeers zijn met visie op de bigger picture.
Uiteraard zal er ook tijd en ruimte zijn om de food, cultuur en highlights te ontdekken van deze iconische en confronterende stad met al haar diverse wijken.
Een straf programma
Hiernaast in de rubriek ‘Kostprijs voor 8 dagen’ krijg je alvast een overzicht van de activiteiten waarvoor je een vaste fee van 750 euro betaalt.
En we delen natuurlijk graag alle details. Cursisten en gastprekers zien we fysiek en de pauzemomenten tussen de sessies zijn ideaal om de trip uitvoerig te bespreken.. Alle andere potentiële inschrijvers krijgen het detailprogramma tijdens een call nadat je hebt laten weten via mail aan liselotte.schamp@hogent.be dat je graag meewil. Zie de rubriek PRAKTISCH.
Als iedereen is ingeschreven organiseren we na de deadline van 30 november 2023 een groepscall. Dan krijg je nog extra toelichting rond programma en organisatie, handige must knows en een antwoord op al je mogelijke reisvragen.
Inclusief fantastisch gezelschap
We zijn met 20 gepassioneerde digitals en wijzelf, Else en Liselotte, de minstens even gepassioneerde coördinatoren. Met zoveel gedrevenheid, ervaren ondernemers en young birds met zotte ideeën die wel eens geniaal zouden kunnen zijn, kan je alvast zeker zijn van 1 ding: boring won’t be an option. Er worden dan ook regelmatig formele en minder formele overlegmomenten georganiseerd om inzichten te delen, concrete toepassingen te bespreken voor het eigen ondernemingsverhaal en mekaar daarin te supporten en te inspireren.
See you in San Francisco.
Meeting point lobby of the CITIZENM HOTEL on Saturday April 20, 2024 at 9 AM. Be there.
Inschrijven?
De inschrijving gebeurt via een online inschrijvingslink die je van ons krijgt via e-mail.
Deadline voor inschrijven is woensdag 20 december.
Je bent pas ingeschreven als we de inschrijvingsfee van 750 hebben ontvangen. Je krijgt een bevestiging via e-mail. Deze fee is niet refundable.
Je boekt zelf je vliegtuig en hotel en de daarbij gepaard gaande verzekeringen. Wens je dit niet zelf te doen, dan kan je altijd beroep doen op een reisbureau. We geven je ook met plezier de referenties door van het reisbureau dat onze vlucht en CITIZENM boeking heeft geregeld.
We laten max. 20 deelnemers toe. Als ons contingent volzet is, wordt dit asap online gecommuniceerd en blokkeren we de inschrijvingslink. Dan kom je op een wachtlijst met voorrang voor een volgende editie.
Hold your horses.
Wacht met de boeking van je vlucht en hotel tot na 20 december.
Praktisch
Stap 1
Stuur een mailtje naar liselotte.schamp@hogent.be met je gegevens, laat weten dat je graag meewil. We nemen dan zo snel mogelijk contact op met jou.
Stap 2
- Alumni en cursisten Postgraduaat Digitale Marketing: onmiddellijk inschrijven
Alumni met een HOGENT diploma postgraduaat digitale marketing, huidige cursisten en gastsprekers kunnen onmiddellijk zonder voorafgaande intake de inschrijvingslink krijgen via mail en inschrijven. Cursisten kunnen ons over de studiereis aanspreken tijdens de pauzemomenten van de sessies. Alumni en gastsprekers kunnen een call aanvragen voor extra info en detailprogramma alvorens in te schrijven. - Alle andere profielen: inschrijven na korte intake
HOGENT alumni bedrijfsmanagement met een passie voor ondernemen en digitaal, studenten van hetzelfde profiel, digital professionals via netwerk en +1 kandidaten die tot deze profielen behoren, sturen een mailtje naar liselotte.schamp@hogent.be met een korte motivatie waarom je vindt dat deze reis geknipt is voor jou. We screenen even je LinkedIn profiel en nemen dan zo snel mogelijk contact op voor een kort gesprek op agenda. Na OK mag ook jij je ticket boeken als er nog plaatsen beschikbaar zijn. In geval van een wachtlijst tot 1 november geldt het FIFO-principe : de 1e in de rij schuift als 1e mee voor de reis en zo verder tot het contingent van 20 volzet is.
Stap 3
- Iedereen is ingeschreven. Tijd voor een eerste meet & greet.
In december 2023 nemen we via mail contact op met jou voor een call waarop alle deelnemers zijn uitgenodigd. Dan krijg je nog extra toelichting rond programma en organisatie, handige must knows en een antwoord op al je mogelijke reisvragen.
Uitstel is geen optie.
Wil je in een fantastische ervaring duiken die je zowel persoonlijk als professioneel zoveel inspirerende inzichten zal opleveren? Neem dan snel een beslissing. We sluiten af op 20 inschrijvingen. Dat doen we om de dynamiek van de groep en de kwaliteit van de studiereis optimaal te houden.
Voor wie?
Verschillende profielen digitale ondernemers komen in aanmerking. Criteria zijn nieuwsgierigheid, een ever learning mindset en bezeten zijn door tech, digitaal en wat de toekomst in die wereld brengen zal.
Alumni met een HOGENT diploma postgraduaat digitale marketing, huidige cursisten en gastsprekers van de opleiding kunnen onmiddellijk inschrijven.
Alumni bedrijfsmanagement met een passie voor ondernemen en digitaal, studenten van hetzelfde profiel zoals student-ondernemers en digital professionals via netwerk komen zeker ook in aanmerking maar dan moet je even je reason why pitchen. Motiveer kort en krachtig naar liselotte.schamp@hogent.be waarom je zelf vindt dat je er absoluut bij moet zijn. Na screening, een gesprek en een OK wordt de reis ook voor jou opengesteld.
Wanneer?
19/04/2024 t.e.m. 27/04/2024
Kostprijs voor 8 dagen
Vaste fee 750 euro voor het totaalprogramma DIGITAL INNOVATION.
- 2 dagen bedrijfsbezoeken Silicon Valley inclusief verplaatsingen
- Alle keynotes en presentaties van innovatieve Bay AREA bedrijven, founders en start ups
- Groepslunch bij Flanders Investment & Trade Palo Alto
- Rondleiding met toelichting Stanford University
- Bedrijfsbezoeken downtown
- Meet & Greet met Belgische ondernemers aldaar
- Daguitstap Napa Valley, founder talks en degustaties
- Hippie tour Haight-Ashbury en stadsverkenning
- 1 groepsdiner
De inschrijvingsfee is refundable tot max. 1 maand na de deadline van 15 november dus tot en met 15 december 2023. Daarna storten we geen fees meer terug.
Omdat dit een academische studiereis is met als insteek kostendekking en wij kunnen rekenen op de support van ons uitgebreide netwerk, kunnen wij van gunstige tarieven genieten en bijgevolg een dergelijke scherpe inschrijvingsprijs aanbieden.
- Vlucht. Je boekt zelf je tickets. Sommige mensen hebben specifieke vluchtvoordelen, eigen seat wensen of koppelen een road trip of een business afspraak in de VS voor of na de studiereis. Afspraak is zaterdag 20 april om 9 uur in de lobby van CITIZENM - Union Square.
- Hotel. Je boekt zelf je hotel: ofwel bij CITIZENM waar wij verblijven ofwel liefst in de buurt dus UNION SQUARE. Weet dat hotelprijzen kunnen oplopen zoals in alle grootsteden en dat een privé boeking altijd veel interessanter is dan een groepsboeking op voorhand. Reserveren in de buurt van UNION SQUARE is handig omdat de afspraken voor de bedrijfsbezoeken dikwijls vroeg in de ochtend zijn en de meeting point altijd de lobby van CITIZENM is. Vind je niet onmiddellijk een hotel naar je zin, weet dat CITIZENM een aanrader is so join us if you wish. Tijdens de intake kan je dit met ons verder bespreken.
- Luchthavenvervoer van en naar
- Verzekeringen
- ESTA
- Privé uitgaven
- Drankjes en maaltijden
Een hotelkamer delen
Hotelprijzen zijn standaard de grootste hap uit het budget. Je kan er dus ook voor kiezen om een kamer te delen of een formule te boeken met verschillende deelnemers samen. Weet wel als je kiest voor een ‘sharing formule’ dat je +1 of +MORE tot de doelgroep voor de inschrijvingen moet behoren dus hetzij een mede-cursist of alumnus van het postgraduaat digitale marketing. Wens je in te schrijven samen met een student of alumnus bedrijfsmanagement HOGENT, een collega die bewezen actief is in online, je partner met een gedrevenheid voor digitaal of een bevriende actieve digital professional uit je netwerk, dan kan dit ook maar pas na screening. Dan stuur je een mailtje naar liselotte.schamp@hogent.be met de context en organiseren we een korte intake met alle betrokkenen. Pas na OK wordt de reis opengesteld. GOOD TO KNOW: je brengt zelf een +1 of een +MORE aan. Wij matchen geen kandidaten.
Werk je in de privésector? Met deze subsidie recupereer je een stuk van je inschrijvingsgeld.
Erkenningsnummer HOGENT - opleiding: DV.O101616
Contact en info
Heb je vragen, wil je meer info of krijg je graag het detailprogramma? Twijfel niet. Mail naar liselotte.schamp@hogent.be. We organiseren ook calls op afspraak voor wie dat wenst.
First come, first served. Wie niet intekent op de lijst krijgt ook verder geen info meer toegestuurd rond deze studiereis.